Ugrás a fő tartalomra

After eight:) Nine:)


Kénytelen vagyok Wordben megírni a mai blogomat, mert a tesóm elhasználta a netidőmet és apa felébredt, és kihúzta a csatlakozót, amikor 2 perce voltam a gépnél. Mindegy, ma amúgy sem vagyok valami aktív, elfáradtam, mert a délelőttöt a Batthyány nagyaulája és a kávéautomata közti üres területen töltöttem. Mármint ne nézz hülyének, nem azért, mert különben nem lett volna jobb dolgom, hanem mert feltettük a mozaikfát a BLGén plakát helyére. Remélem tetszeni fog, kedves batthyányisok, mert ráment a pauszpapír vakerászására 4 körmöm, a mai napom, meg a nyárból néhány. Egyébként nem csak a mi művünk, mert a táborban csináltuk a törzset, a lombjának meg jelentős részét otthon az előbb említett húgommal.
ez meg az Emmajom:)
Nagyon hasznos lehet ám, ha az embernek van egy húga.... Segít a házimunkában, megkritizálja a ruháidat, kifesti a jobb kezeden a körmöket körömlakkal, „különben még beégnél”, rendetlenséget és nagyritkán még rendet is csinál a közös szobátokban (ezeket csak azért írom T/2-ben, nehogy a húgom személye elleni izgatásnak vegye a szavaimat). Nagyokat nevet, amikor te, a vaksi orra buksz reggelente a saját lábadban, de aztán hoz ragtapaszt, hogy bekötözze, ahol „lehamzsolta a szőnyeg a térded”. Megszorítja a kezedet a kocsiban, amikor a szüleid veszekednek vagy kiabálnak egymással vagy veled, és amikor nincs hová elbújnod a hangzavar elől. Ad kölcsön, amikor sürgősen szükséged van rá, és aztán többször vissza is kéri, mint afféle rendes uzsorás. Na de ez így van rendjén.
Többször eltöri és elrontja és elveszti a dolgaidat, meg persze sajnos néha meg is javítja őket, így letolhatod őt a rajtad esett sérelmekért, de ez segít elvonni a figyelmedet általános unalmi állapotodról. Amikor szórakozott professzorként bolyongsz a lakásban, mert nem találsz egyetlen szál zsebkendőt sem, és a golyóstollaid is kifogytak, ő mindjárt tudja, hol van anyád rejtett tartaléka, és egy szelet csokiért kisegít a bajból. Amikor már hetedszer kérdezed, mi volt a tegnapi Jóban rosszban vége, és senki sem válaszol, azt garantálhatom, hogy ő este azért elmeséli, még ha másnap hajnali 10-kor kell is felkelnie. Ha kétségbeesetten álldogálsz a szekrényed előtt, hogy „nincs egy roongyoooom....!”, rád vigyorog, és megértően közli veled, hogy neki sincs. Na de azért kerít valamit, nehogy pucéran kelljen iskolába menned, mert az, az ő szavait idézve „elég gáz lenne”..... Amikor már kétfenékkel és teljes szívből és órák óta unatkozol, ő előreláthatólag elkezd bosszantani, idegesíteni, vagy puszilgatni az arcod(ami talán még ezeknél is rosszabb....), és rájössz, hogy te tulajdonképpen nagyon is szeretsz unatkozni, és szeretnéd folytatni eme tevékenységedet. De természetesen, ahogy ez egy jó testvértől elvárható, nem hagyja, hogy az unalom békés és csendes vizein evezz.
Aztán akkor is nagyon hasznos, amikor meg kell keresni apád elveszett szemüvegét, anyacsavarját, fúróhegyét, fogóját, tollait, szögbelövőjét. Mert ő ezeket (természetesen) mind megtalálja. És akkor is jó, hogy van egy ilyen háztartási segédeszközöd, amikor az a kreatív édesapád paticsolni hívja a családot. Vagy üvegablakot festeni. Vagy mozaikozni. Vagy csempézni, vagy esetleg hagymát tisztítani. Mert ugye te utálod a hagymát.
Szóval én azért szeretem, hogy van, még ha emiatt egy órával később is kapom majd meg az internetet. Ha megkapom.

Lehet, hogy az agyamra meg a Soproni. Természetesen citromos, mert mi más is lehetne. Állítólag a narancsos ihatatlan. Na de nem csinálom itt az ellenpropagandát, amikor az ő félliternyi sörüket toltam le 10 perc alatt. Ja, és ízlett. Amennyire egy büdös sör ízleni tud annak, aki utálja a sörszagot.
kapibaránk Veszprémből
Ja, lenne egy kis megjegyzésem annak, aki ismeri a húgomat. Megfogadtam, hogy még kap tőlem, amiért a veszprémi állatkertben kötöttünk ki a nyaralásnak nem nevezhető néhány nap során a Zamárdi Kalandpark helyett. Jó, igaz. Én szeretem az állatokat. Nagyon is. De nem ketrecbe zárva, és nem a kalandpark helyett. Úgyhogy haragudtam rá. A majmocskák azért édesek voltak. És a kapibara is, ami mindig is tetszett, amilyen kis mukuc. Talán hasonlítunk egymásra. De még mindig haragszom rá. És erre a nyárra is. Nem ártott volna egy kis pihenés, vagy valami olyasmi. Na de most már mindegy. Elszaladtak velem a sorok. Ismét. 
ByeJ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Non muri, sed viri sunt praesidium oppidorum.

Nem a falak, a férfiak védik a várost.  Ez is latin, mint már megszokhattátok. De nem kell aggódni, annak, amit írok, nem sok köze lesz a hímekhez, ahogy nekem sem. Mármint nem vagyok homoszexuális, hogy finoman fogalmazzak. Csak egyszerűen....hosszú. Túl egyszerű és bonyolult egyben. Szóval azért pont ezt az idézetet választottam, mert régebben, amikor átkozottul jó kedvem volt, és éppen a suliból mentem a parasztelosztóba, csupa egykedvű és/vagy mogorva alakok jöttek velem szemben. Ez engem úgy elkedvetlenített, hogy szívesen megmondtam volna egy-két pacáknak, hogy húzza már szét a lepénylesőjét, mert elsötétedik az ég attól a búval festett ábrázatától. De aztán lassacskán rájöttem, hogy én sem vagyok egy smiley-miley, és számtalan nap perc telik el úgy, hogy nem mosolygok. De azért megpróbálom! Időnként....Néha.....Egyszer-egyszer........mindenesetre elég igazságtalan vagyok másokkal szemben, végtére is mi mosolyognivaló van azon, hogy eltörött a kezed, kirúgtak a munkahelyedről,

Absque pugna non est victoria

Küzdelem nélkül nincs győzelem. Aki beszélt velem az elmúlt egy hónapban, az többnyire értesült már arról, mivel küzdök jelenleg oly hevesen. Sőt most, hogy belegondolok, tulajdonképpen egyik sebesen képernyőre vetett firkálmányom aljára is bezsúfoltam röpke egy mondatban. A némettel hadakozom, mert ha győzök-és pedig én nem szoktam veszíteni, kivéve a már felsorolt esetekben- akkor a jövő évem viszonylag nyugis lesz. Megpróbálkozom megcsinálni mindent, amihez a Deutschnak csak köze van, na de persze csak közép szintű agyamhoz mérten középszinten. A nyelvvizsgából még vissza van az írásbeli, a szóbelim az megvan, tegnap tudtam meg...Nem, nem tettem ki határtalan örömömben facebookra. Igazából határtalan örömöm sem volt, mert apa mondta el egy kiadós szidás levezetése képpen, idézem: "ja, és egyébként megvan a nyelvvizsgád..." Na mindegy... Ami a további szabadidőmet illeti, igazán nem kell miattam aggódni, hogy esetleg megesz az unalom, mert még meg kéne írnom az édes-kese

Működési terv

Az életem király. Van ösztöndíjam, egy zöld albérletem, amit én fizetek, és ahonnan reggelente az egész Kőszegi-hegység látszik, és a naplemente is, van egy galambszaros erkélye, de az attól még egy erkély, és egy időre az enyém, és a lakásom tiszta, legfeljebb a kukát kellene kivinnem, mert túl kicsit vásároltam, és mindig előbb telik be, mint hogy kiélvezhetném az üres kuka látványát, viszont ugye illik a búzafű-zöld falamhoz. Az ágyam puha és a takaróhuzatom olyan csíkos, amilyenje a svédeknek és a Szombathelyhez hasonlóan hideg helyen élő embereknek illik hogy legyen, tehát vékony kék és fehér. A konyhaszekrényemben egy bontatlan és egy bontott Amaretti, és jut hely más édességeknek is, sőt valószínűleg pénzem is lesz, hogy pótoljam, ha elfogyott. Van egy laptopom teleragasztva olyan matricákkal, amik csak a műanyagot fedik, az érdeklődési köreimet nem, viszont megbékéltem vele, hogy nem itt fejezzem ki önmagam. A nyáron azt hittem, hogy tönkre fog menni, de nem, én annyira szere