Ugrás a fő tartalomra

https://soundcloud.com/piyanca_shresta/adam-lambert-what-do-you-want-from-me

Ezek ilyen hogy is mondjam....fílinges képek. nem is akartam írni. csak aztán...így esett. szombaton végre meghódítottuk a vadont, a hegyet, a dzsungelt. amúgy nem lehet túl magas, de hát tudjátok, ez itt kies szép hazánkban nem jelent semmit. ez nálunk már hegy.

Az edericsi hegy. Nordic walking, amit egészen eddig utáltam. Most már nem. A húgom megenne vacsorára, ha látná, hogy feltettem ezt(nyíl a két képre itt lent)és ezt.
Kedvem volt hozzá, csak arra nem számítottam, hogy a zöldtúra útvonala ennyire zöld és ennyire hiányzik belőle az út. Eltévedtünk, visszataláltunk, és többet oda vissza nem megyek. Viszont az oda vezető úton találtunk cukorbogyót, amit imádok. Biztosan nem ismeritek. Fán növő. Kicsi piros vagy fekete bogyó, inkább ne kóstold meg, ha nem vagy benne biztos, mert nő mellette egy másik hasonló is, de az halálos lenne számodra. Ja, igen. Számomra is.


Azután hajóra ültem Györökön, hideg volt, hogy majd megfagytam belé, mert ugye nekem persze feltétlenül fontos volt szoknyában menni. A hajón a matrózok vagy hogy is hívják ezeket az embereket, akik vezetik a hajót, na mindegy szóval felhívtak hogy legyek én a kormányos. Így aztán én vezettem. Tizennyolcas létemre ott ültem egy hajón, amin összesen három utas és három matróz volt velünk együtt, három harmincas jól megtermett férfi társaságában. Hát hülyeségért nekem sem kell a szomszédba menni. Mindegy, mert semmi gáz nem lett belőle, a nyelvem elég csípős, ha akarom. Kikötöttünk. Átmentem Máriára, ott volt valami. Vasárnap hazajöttem, és most itt vagyok. Micsoda öröm és boldogság, nemde? Valami rettenetes a nemtudommim ma. Nem vagyok képes épkézláb mondatokat kinyögni, leírni meg aztán még kevésbé. Nálunk ezt úgy mondják, hogy fogalmazásgátlót szedek. Meglehet, hogy van benne valami.... Na, ennyi. Dühös voltam tegnap. Nagyon. Aztán rájöttem, hogy nem. Mármint minek. Vannak rettentően szar emberek. Én is ismerek néhány ilyet. És akkor mi van? Attól, hogy szemetek, nem kell nekem is rögtön spleennel az ábrázatomon járni-kelni. Én ettől még egy boldog ember vagyok. Egyedül. Vannak azok az idegesítő fbposztok, hogy idézem; "állapota: csodára várva", na én ilyesmire nem várok. Csak maradok így. Tisztára mint egy rosszul motivált tonna madonna. Jóóóó ez már tényleg gyengeelméjű volt, még tőlem is. Ma nem vagyok valami IQfájtör. Booooldogság. Peace, emberek! Ennyi. Ennyi. Nem, nem. Abbahagytam.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Non muri, sed viri sunt praesidium oppidorum.

Nem a falak, a férfiak védik a várost.  Ez is latin, mint már megszokhattátok. De nem kell aggódni, annak, amit írok, nem sok köze lesz a hímekhez, ahogy nekem sem. Mármint nem vagyok homoszexuális, hogy finoman fogalmazzak. Csak egyszerűen....hosszú. Túl egyszerű és bonyolult egyben. Szóval azért pont ezt az idézetet választottam, mert régebben, amikor átkozottul jó kedvem volt, és éppen a suliból mentem a parasztelosztóba, csupa egykedvű és/vagy mogorva alakok jöttek velem szemben. Ez engem úgy elkedvetlenített, hogy szívesen megmondtam volna egy-két pacáknak, hogy húzza már szét a lepénylesőjét, mert elsötétedik az ég attól a búval festett ábrázatától. De aztán lassacskán rájöttem, hogy én sem vagyok egy smiley-miley, és számtalan nap perc telik el úgy, hogy nem mosolygok. De azért megpróbálom! Időnként....Néha.....Egyszer-egyszer........mindenesetre elég igazságtalan vagyok másokkal szemben, végtére is mi mosolyognivaló van azon, hogy eltörött a kezed, kirúgtak a munkahelyedről,

Absque pugna non est victoria

Küzdelem nélkül nincs győzelem. Aki beszélt velem az elmúlt egy hónapban, az többnyire értesült már arról, mivel küzdök jelenleg oly hevesen. Sőt most, hogy belegondolok, tulajdonképpen egyik sebesen képernyőre vetett firkálmányom aljára is bezsúfoltam röpke egy mondatban. A némettel hadakozom, mert ha győzök-és pedig én nem szoktam veszíteni, kivéve a már felsorolt esetekben- akkor a jövő évem viszonylag nyugis lesz. Megpróbálkozom megcsinálni mindent, amihez a Deutschnak csak köze van, na de persze csak közép szintű agyamhoz mérten középszinten. A nyelvvizsgából még vissza van az írásbeli, a szóbelim az megvan, tegnap tudtam meg...Nem, nem tettem ki határtalan örömömben facebookra. Igazából határtalan örömöm sem volt, mert apa mondta el egy kiadós szidás levezetése képpen, idézem: "ja, és egyébként megvan a nyelvvizsgád..." Na mindegy... Ami a további szabadidőmet illeti, igazán nem kell miattam aggódni, hogy esetleg megesz az unalom, mert még meg kéne írnom az édes-kese

Működési terv

Az életem király. Van ösztöndíjam, egy zöld albérletem, amit én fizetek, és ahonnan reggelente az egész Kőszegi-hegység látszik, és a naplemente is, van egy galambszaros erkélye, de az attól még egy erkély, és egy időre az enyém, és a lakásom tiszta, legfeljebb a kukát kellene kivinnem, mert túl kicsit vásároltam, és mindig előbb telik be, mint hogy kiélvezhetném az üres kuka látványát, viszont ugye illik a búzafű-zöld falamhoz. Az ágyam puha és a takaróhuzatom olyan csíkos, amilyenje a svédeknek és a Szombathelyhez hasonlóan hideg helyen élő embereknek illik hogy legyen, tehát vékony kék és fehér. A konyhaszekrényemben egy bontatlan és egy bontott Amaretti, és jut hely más édességeknek is, sőt valószínűleg pénzem is lesz, hogy pótoljam, ha elfogyott. Van egy laptopom teleragasztva olyan matricákkal, amik csak a műanyagot fedik, az érdeklődési köreimet nem, viszont megbékéltem vele, hogy nem itt fejezzem ki önmagam. A nyáron azt hittem, hogy tönkre fog menni, de nem, én annyira szere