Ugrás a fő tartalomra

Sűrű volt a hét-akárcsak anya tejbedarája...

...ami persze nem igaz, mert anya tejbedarája híg, mint a tehénszar. Na szóval, kérem szépen, tisztelt közönség, barátaim és ismerőseim, de mindenekelőtt mélyen tisztelt családom, ti apró, de tökéletes közösség, szeretném megköszönni, hogy támogattatok minket a siker felé vezető rögös úton... oké, igazatok van, befejeztem. Egyébként meg vicc volt. Csak el akartam valahogy kezdeni azt a hosszú maszlagot, ami ezután következik. Csütörtökön a városi Útkeresők-Útvesztők versenyen voltunk az osztállyal, ami így utólag belegondolva nem érte meg a fáradozásainkat, de jó móka volt. Több pénzt költöttünk el az előkészületekre, mint amennyit a végén nyertünk. Mert hát harmadikak lettünk, és nem írtunk bioszdogát. Persze ebből a mondatból nekem a második fele többet jelent, tekintve hogy egész csütörtök délután a bioszt tanultam, kékre-zöldre ültem a seggem a tóparti szerencsehozó/tanulós/üldögélős/szomorkodós fámon, aztán amikor hazaértem, beléptem facebookra, hogy megnézzem, hányadik helyen végeztünk, és a helyezés mellet az is kiderült, hogy lezsírozta az osztály, hogy átteszik a dolgozatot hétfőre. Mondhatom, repestem az örömtől. Ha esetleg szokásomhoz híven messze elkerülöm a facebookot, akkor este tízig tanulhattam volna, tekintve, hogy év eleje óta még csak ki sem nyitottam a tankönyvet(egyébként mindig füzetből tanulok....).


Aztán jött a pééééntek... Na gyerekek, pénteken bizony nem sok időm volt unatkozni. Kezdjük ott, hogy október 6-i megemlékezés volt, úgyhogy a második órában mentünk alágyújtani az ünnepségnek(=teamécsest vittünk egy-egy osztályba. Nem is gyulladt meg semmi....). A második és harmadik óra között kiállításmegnyitó volt, ami Gott sei dank átnyúlt a harmadik órába is, nehogy unalmas legyen az élet. Ja, és egyhangú. Suli után informatika korrepetálás programozásból, mert az órák feléről lemaradtam. Na akkor megtalt a fejem integer-ekkel és readlnekkel. Aztán a húgomék ismerkedési estjéig volt cirka három órám, szerencsére nem egyedül. Na de képeket majd később! Flickr vagy facebook, még nem tudom. Mindenesetre valószínűleg szeptember elseje óta ennyit még nem nevettem, mint akkor délután. Az ismerkedési est nekem, majdhogynem kívülállónak nagyon tetszett, sokkal jobban sikerült, mint a mi évfolyamunké....volt ott minden. Beetetés, leetetés, cipőfűzőből kötélcsomózás, ropitranszport, ja és végül a Barna Medve is előkerült a.....barlangjából? Az f osztály nyert, de alig egy ponttal a bések előtt, szóval maradjunk annyiban, hogy holtverseny. Mindkettő osztály szuper(naná, hiszen Batthyány-s...), megérdemlik a sulitagságot. Amijük még nincs.... na de jön még kutyára dér...azaz ismerkedési estre gólyabál:) A buli az nem volt se jobb, se rosszabb, mint a tavaji, legfeljebb talán abban, hogy idén nem hallgattam a húgomra a ruhaválasztás terén, mert amit tavaj sikerült magamra öltenem, az maga volt a borzalom és a rettenet. Valahol a nyugdíjasotthonból szabadult holdkóros és a pizsimániás gengszter közötti színvonal lehetett... azt nem vállalnám be még bolondballagásra sem. De egyébként az, hogy nem volt jobb, mint a tavaji, nem azt jelenti, hogy rossz volt, sőt...! Iszonyú jó volt, ha szabad ilyen egymással ellentmondó szavakkal leírnom... inkább nem csináltam róla képeket, mert ha csak azt vesszük alapul, hogy én hogy nézek ki egy 12 perces futás után, és hogy mennyire imádom, ha ilyenkor lencsevégre kapnak, akkor képzelem, milyen lett volna, ha előkapom a kis Canont a Highway to hell kellős közepén... Nagyon hiányzott már egy kis szórakozás, meg már olyan régen táncoltam, hogy nem is emlékszem, mikor volt utoljára. Már csak egy dolog hiányzott, de az sem olyan, amire ép ésszel számíthatok, úgyhogy valójában csalódni nem csalódtam, inkább csak újra igaza volt a gonosz hangnak a fejemben, ami az ilyen mondatokat suttogja: Te úgysem...! Ő úgysem...! Már megint nem...! Te soha....! Miért pont te...?! Ki vagy te egyáltalán? Hogy képzelhetted...? Gondolom van, akinek ismerős. Most sem volt ez másként. Csak most a "körítés" volt jó... DE még ez sem akadályozhatta meg azt, hogy jól érezzem magam. Ugyan hazafelé a szüleink úgy kiabáltak, ahogy a torkukon kifért(mondjuk ordíthattak, mert a 3 órányi tánczene után még a közvetlen atomtámadást is előbb megláttuk volna, mint hogy a fülünkig eljut...), mert nem vettünk fel dzsekit kifelé jövet, de aztán mire a falu határába értünk, már nevettünk az egészen és hallgattuk a húgom élménybeszámolóját arról az estéről, ami számára a gimis lét első állomását jelenti:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Non muri, sed viri sunt praesidium oppidorum.

Nem a falak, a férfiak védik a várost.  Ez is latin, mint már megszokhattátok. De nem kell aggódni, annak, amit írok, nem sok köze lesz a hímekhez, ahogy nekem sem. Mármint nem vagyok homoszexuális, hogy finoman fogalmazzak. Csak egyszerűen....hosszú. Túl egyszerű és bonyolult egyben. Szóval azért pont ezt az idézetet választottam, mert régebben, amikor átkozottul jó kedvem volt, és éppen a suliból mentem a parasztelosztóba, csupa egykedvű és/vagy mogorva alakok jöttek velem szemben. Ez engem úgy elkedvetlenített, hogy szívesen megmondtam volna egy-két pacáknak, hogy húzza már szét a lepénylesőjét, mert elsötétedik az ég attól a búval festett ábrázatától. De aztán lassacskán rájöttem, hogy én sem vagyok egy smiley-miley, és számtalan nap perc telik el úgy, hogy nem mosolygok. De azért megpróbálom! Időnként....Néha.....Egyszer-egyszer........mindenesetre elég igazságtalan vagyok másokkal szemben, végtére is mi mosolyognivaló van azon, hogy eltörött a kezed, kirúgtak a munkahelyedről,

Absque pugna non est victoria

Küzdelem nélkül nincs győzelem. Aki beszélt velem az elmúlt egy hónapban, az többnyire értesült már arról, mivel küzdök jelenleg oly hevesen. Sőt most, hogy belegondolok, tulajdonképpen egyik sebesen képernyőre vetett firkálmányom aljára is bezsúfoltam röpke egy mondatban. A némettel hadakozom, mert ha győzök-és pedig én nem szoktam veszíteni, kivéve a már felsorolt esetekben- akkor a jövő évem viszonylag nyugis lesz. Megpróbálkozom megcsinálni mindent, amihez a Deutschnak csak köze van, na de persze csak közép szintű agyamhoz mérten középszinten. A nyelvvizsgából még vissza van az írásbeli, a szóbelim az megvan, tegnap tudtam meg...Nem, nem tettem ki határtalan örömömben facebookra. Igazából határtalan örömöm sem volt, mert apa mondta el egy kiadós szidás levezetése képpen, idézem: "ja, és egyébként megvan a nyelvvizsgád..." Na mindegy... Ami a további szabadidőmet illeti, igazán nem kell miattam aggódni, hogy esetleg megesz az unalom, mert még meg kéne írnom az édes-kese

Működési terv

Az életem király. Van ösztöndíjam, egy zöld albérletem, amit én fizetek, és ahonnan reggelente az egész Kőszegi-hegység látszik, és a naplemente is, van egy galambszaros erkélye, de az attól még egy erkély, és egy időre az enyém, és a lakásom tiszta, legfeljebb a kukát kellene kivinnem, mert túl kicsit vásároltam, és mindig előbb telik be, mint hogy kiélvezhetném az üres kuka látványát, viszont ugye illik a búzafű-zöld falamhoz. Az ágyam puha és a takaróhuzatom olyan csíkos, amilyenje a svédeknek és a Szombathelyhez hasonlóan hideg helyen élő embereknek illik hogy legyen, tehát vékony kék és fehér. A konyhaszekrényemben egy bontatlan és egy bontott Amaretti, és jut hely más édességeknek is, sőt valószínűleg pénzem is lesz, hogy pótoljam, ha elfogyott. Van egy laptopom teleragasztva olyan matricákkal, amik csak a műanyagot fedik, az érdeklődési köreimet nem, viszont megbékéltem vele, hogy nem itt fejezzem ki önmagam. A nyáron azt hittem, hogy tönkre fog menni, de nem, én annyira szere