Ugrás a fő tartalomra

Naplov Alekszandrovics Péntekusz Chaos

Ezt tegnap írtam, a mai egész máshogy nézne ki:)
Már időtlen idők óta nem írtam egy sort sem. Lehet, hogy azt hittétek, elütött a szárnyas istennyila... mindenesetre megnyugtatásul közlöm, hogy nem ez történt. Leginkább csak annyira el vagyok havazva(még most is, kb. este tízkor...), hogy sem netezni, sem írni, sem létezni, se semmi mást nem jutott időm megtenni. Esténként éjfélig olvasok, mert máskor nincs időm, nappal suli és karácsonyi vásár. Tegnap kiraktam a szórólapokat is, amiket csináltam. Majd felteszem ide és a Karácsonyi Vásár facebookos csoportjához is. Meg ne kérdezzétek, miért nem oldalt csináltam egy ostoba csoport helyett...
A Mikulásbulinak is már vagy két hete, arról sem írtam egy árva betűt sem, pedig annyit azért érdemel. Röviden és tömören jó volt, bővebben meg nagyon jó.... lényegében egy kicsit büszke is vagyok magamra(annak ellenére, hogy fennáll annak a lehetősége, hogy nagy égés volt...), hogy az elsők között voltam, akik lementek táncolni, és nem voltam nyuszi. Ha mondjuk tavaly ilyenkor nekem valaki azt mondja, hogy majd pont én fogom rázni a seggem az aula aljában alig hatod magammal, valószínűleg jóízűen nevettem volna rajta, és küldtem volna neki egy beutalót a fehér köpenyesekhez.... Hát, változnak az idők... Talán túl gyorsan is.
A változás megörökítendő csináltam pár képet a bulin, ami egyeseknek egyáltalán nem tetszett, másoknak meg nagyon. Fent vannak a facebookon, legalábbis amin nem lóg ki senkinek semmije és babára ki vannak retusálva. Némi sóhajjal teszem hozzá, hogy közéjük tartozom én is...... ráment egy fél napom, a photoshopom, meg a szemem világa. Miután a képek felkerültek, 150 értesítésem volt, a postaládám kipurcant, mert nem bírta az emilkék növekvő áradatát, és kb. 20 olyan ember jelölt be, akikkel soha a büdös életben nem beszéltem. Na, ennyit a december 2-ről...
Azóta is volt pár jó péntekem(talán még emlékeztek rá, hogy minden péntek pirosbetűs ünnep a naptáramban), több embert öleltem meg három hét alatt, mint amennyit eddig egész életem gyönyörű 16 és fél évében. Azért azt az és fél-t oda kellett tennem... Rájöttem, hogy az ölelés jó dolog. Megölelni valakit olyan, mintha átadnád az energiáidat. Egy furcsa energiacsere, aminek során mindkét fél energiái feltöltődnek. Na, ezen biztos elgondolkodna a fizikatanárom, majd bevágná a virtuális karót az e-ellenőrzőmbe.... Azt nem mondom, hogy sokkal oldottabb vagy közvetlenebb vagyok, de már javuló tendenciát mutatok:) Azért szeretnék megtartani egy bizonyos egyensúlyt. Van, amikor olyan vagyok, mint egy mániás depressziós, egy emó, máskor meg idióta, nevetgélő, káromkodó kamasz. Ezt a részét nem szeretem. Amikor érzem, hogy közönséges vagyok, azt meg egyenesen utálom. Néha még az is előfordul, hogy különlegesnek érzem magam, aztán jól elrontom a dolgot, vagy megteszik helyettem mások. Mindegy, megint terelem a szót.
Kanyarodjunk csak szépen vissza házunk tájékára. Befülelek a nyitott ajtón. Zajt hallok. Hangok. Kiabálásnak tűnik. Nem csak tűnik. Az is. A húgom a téma. Megint.
Állandóan lebukik. Pengeélen táncol, túl nagy tétet játszik meg, cibálja az oroszlán bajszát, nem őszinte. Velem sem. Ez nem tetszik. Én az vagyok vele. Nem mindenben, mert vannak kegyes hazugságok, de a kegyetlen igazságot is kimondom, amikor nem kéri. Apa kiakadt, mint egy ágyrugó. Tanácstalan. Kétségbeesett. A zavarát leginkább azzal leplezi, hogy kiabál. Nem hangosan, inkább a jéghideg, metsző tónusa az, ami ijesztő. Meg a pillantásai. Ahogy megvet, elítél. Csóválja a fejét. Én gondolkodom. Odanyújtanám a kezem a húgomnak, ahogy szoktuk, de apa pillantásától félek. Ha gyerekeim lesznek(mert lesznek, ebben biztos vagyok...), talán én is így fogok viselkedni. Megértem. Nem lehet egyszerű, ha nem tudsz valakiben megbízni, mégis kénytelen vagy rá. De ő nem adja fel, hiába hajtogatja vehemensen minden hasonló esetnél. Annál okosabb, annál jobban szereti húgom és annál sokkal kitartóbb. Na meg ő az apja. Egyébként. Valószínűleg egyszer úgy fel fogja apát idegesíteni az a lány valamivel, hogy apa elkergeti otthonról, aztán indulhatunk a keresésére családostul.
Kicsi család, de olyan....na. Olyan. Vagy nem.....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Non muri, sed viri sunt praesidium oppidorum.

Nem a falak, a férfiak védik a várost.  Ez is latin, mint már megszokhattátok. De nem kell aggódni, annak, amit írok, nem sok köze lesz a hímekhez, ahogy nekem sem. Mármint nem vagyok homoszexuális, hogy finoman fogalmazzak. Csak egyszerűen....hosszú. Túl egyszerű és bonyolult egyben. Szóval azért pont ezt az idézetet választottam, mert régebben, amikor átkozottul jó kedvem volt, és éppen a suliból mentem a parasztelosztóba, csupa egykedvű és/vagy mogorva alakok jöttek velem szemben. Ez engem úgy elkedvetlenített, hogy szívesen megmondtam volna egy-két pacáknak, hogy húzza már szét a lepénylesőjét, mert elsötétedik az ég attól a búval festett ábrázatától. De aztán lassacskán rájöttem, hogy én sem vagyok egy smiley-miley, és számtalan nap perc telik el úgy, hogy nem mosolygok. De azért megpróbálom! Időnként....Néha.....Egyszer-egyszer........mindenesetre elég igazságtalan vagyok másokkal szemben, végtére is mi mosolyognivaló van azon, hogy eltörött a kezed, kirúgtak a munkahelyedről,

Absque pugna non est victoria

Küzdelem nélkül nincs győzelem. Aki beszélt velem az elmúlt egy hónapban, az többnyire értesült már arról, mivel küzdök jelenleg oly hevesen. Sőt most, hogy belegondolok, tulajdonképpen egyik sebesen képernyőre vetett firkálmányom aljára is bezsúfoltam röpke egy mondatban. A némettel hadakozom, mert ha győzök-és pedig én nem szoktam veszíteni, kivéve a már felsorolt esetekben- akkor a jövő évem viszonylag nyugis lesz. Megpróbálkozom megcsinálni mindent, amihez a Deutschnak csak köze van, na de persze csak közép szintű agyamhoz mérten középszinten. A nyelvvizsgából még vissza van az írásbeli, a szóbelim az megvan, tegnap tudtam meg...Nem, nem tettem ki határtalan örömömben facebookra. Igazából határtalan örömöm sem volt, mert apa mondta el egy kiadós szidás levezetése képpen, idézem: "ja, és egyébként megvan a nyelvvizsgád..." Na mindegy... Ami a további szabadidőmet illeti, igazán nem kell miattam aggódni, hogy esetleg megesz az unalom, mert még meg kéne írnom az édes-kese

Működési terv

Az életem király. Van ösztöndíjam, egy zöld albérletem, amit én fizetek, és ahonnan reggelente az egész Kőszegi-hegység látszik, és a naplemente is, van egy galambszaros erkélye, de az attól még egy erkély, és egy időre az enyém, és a lakásom tiszta, legfeljebb a kukát kellene kivinnem, mert túl kicsit vásároltam, és mindig előbb telik be, mint hogy kiélvezhetném az üres kuka látványát, viszont ugye illik a búzafű-zöld falamhoz. Az ágyam puha és a takaróhuzatom olyan csíkos, amilyenje a svédeknek és a Szombathelyhez hasonlóan hideg helyen élő embereknek illik hogy legyen, tehát vékony kék és fehér. A konyhaszekrényemben egy bontatlan és egy bontott Amaretti, és jut hely más édességeknek is, sőt valószínűleg pénzem is lesz, hogy pótoljam, ha elfogyott. Van egy laptopom teleragasztva olyan matricákkal, amik csak a műanyagot fedik, az érdeklődési köreimet nem, viszont megbékéltem vele, hogy nem itt fejezzem ki önmagam. A nyáron azt hittem, hogy tönkre fog menni, de nem, én annyira szere