Ugrás a fő tartalomra

trouble is that I'm dreamin'

I wrote this text in English and in Hungarian, too because 1:I have to practise writing and English 2: the topic I was writing about is as important that I had to translate it. The translation is not precise and the two text is not the same just almost. But I tried to translate my thoughts well.

I have a really big problem. I say big because it is big. or giant. I don't know. I'm not sure. But this problem is a good kind of problem and I don't wanna do it away. I like my problem.
Dad told me last week that he thinks I cannot focus on drawing. I cannot focus on anything important. I'm too straggling. Scatterbrained. Strange words and I don't know which is the right one.
But anyway he's right. No, the drawing part is not right, I'm better than last year; better than ever. I almost forgot to say that I succeed the first level of OKTV. I was in BP on Wednesday on the second round and the results come on next Wednesday. Bracket closed.
So what I wanted to say was this: I'm fine. I feel OK, I'm healthy and happy.
Is this all I wanted? then I've got it.
But I'm living in an other world.
This one would not be the right place for me. This would not be the right time for me. I wouldn't feel good if I open my eyes and wake up. I shocked. So now I'm living in a dream. In a warm, comfortable and happy dream. I don't wanna wake up. It is better. I'm fine thanks for asking. And nobody can destroy this peace. Because it is MY peace. Viva la hippies! Sorry but I don't know how to get it I've just found it somewhere. But I make use of it.
My dream defends me from fire, from school, from boys, from strangers, violance, crying, chagrin and sooo many other bad things. I'm lucky to have this shell where I can hide from real problems. I couldn't survive this year without it. I don't know what I'd do without it.
But this shell has one big drawback: it's a single place made only for me. And the key is my own so I can say who to share it with. Because if I open my eyes and destroy my dream I will wake up and realise where I am. And the truth is not so nice. I'd need a good reason; I wouldn't end dreaming just because why not. It's too safe. And I enjoy dreaming. I'm the big boss. Nobody hates me and ignores me.
But don't woory I know the date when I'll close the shop and start living in deed. That will be a scary moment. But I'll do it! Not now, but I'll do it......
maybe it is even not a dream only a nightmare..........

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Non muri, sed viri sunt praesidium oppidorum.

Nem a falak, a férfiak védik a várost.  Ez is latin, mint már megszokhattátok. De nem kell aggódni, annak, amit írok, nem sok köze lesz a hímekhez, ahogy nekem sem. Mármint nem vagyok homoszexuális, hogy finoman fogalmazzak. Csak egyszerűen....hosszú. Túl egyszerű és bonyolult egyben. Szóval azért pont ezt az idézetet választottam, mert régebben, amikor átkozottul jó kedvem volt, és éppen a suliból mentem a parasztelosztóba, csupa egykedvű és/vagy mogorva alakok jöttek velem szemben. Ez engem úgy elkedvetlenített, hogy szívesen megmondtam volna egy-két pacáknak, hogy húzza már szét a lepénylesőjét, mert elsötétedik az ég attól a búval festett ábrázatától. De aztán lassacskán rájöttem, hogy én sem vagyok egy smiley-miley, és számtalan nap perc telik el úgy, hogy nem mosolygok. De azért megpróbálom! Időnként....Néha.....Egyszer-egyszer........mindenesetre elég igazságtalan vagyok másokkal szemben, végtére is mi mosolyognivaló van azon, hogy eltörött a kezed, kirúgtak a munkahelyedről,

Absque pugna non est victoria

Küzdelem nélkül nincs győzelem. Aki beszélt velem az elmúlt egy hónapban, az többnyire értesült már arról, mivel küzdök jelenleg oly hevesen. Sőt most, hogy belegondolok, tulajdonképpen egyik sebesen képernyőre vetett firkálmányom aljára is bezsúfoltam röpke egy mondatban. A némettel hadakozom, mert ha győzök-és pedig én nem szoktam veszíteni, kivéve a már felsorolt esetekben- akkor a jövő évem viszonylag nyugis lesz. Megpróbálkozom megcsinálni mindent, amihez a Deutschnak csak köze van, na de persze csak közép szintű agyamhoz mérten középszinten. A nyelvvizsgából még vissza van az írásbeli, a szóbelim az megvan, tegnap tudtam meg...Nem, nem tettem ki határtalan örömömben facebookra. Igazából határtalan örömöm sem volt, mert apa mondta el egy kiadós szidás levezetése képpen, idézem: "ja, és egyébként megvan a nyelvvizsgád..." Na mindegy... Ami a további szabadidőmet illeti, igazán nem kell miattam aggódni, hogy esetleg megesz az unalom, mert még meg kéne írnom az édes-kese

Működési terv

Az életem király. Van ösztöndíjam, egy zöld albérletem, amit én fizetek, és ahonnan reggelente az egész Kőszegi-hegység látszik, és a naplemente is, van egy galambszaros erkélye, de az attól még egy erkély, és egy időre az enyém, és a lakásom tiszta, legfeljebb a kukát kellene kivinnem, mert túl kicsit vásároltam, és mindig előbb telik be, mint hogy kiélvezhetném az üres kuka látványát, viszont ugye illik a búzafű-zöld falamhoz. Az ágyam puha és a takaróhuzatom olyan csíkos, amilyenje a svédeknek és a Szombathelyhez hasonlóan hideg helyen élő embereknek illik hogy legyen, tehát vékony kék és fehér. A konyhaszekrényemben egy bontatlan és egy bontott Amaretti, és jut hely más édességeknek is, sőt valószínűleg pénzem is lesz, hogy pótoljam, ha elfogyott. Van egy laptopom teleragasztva olyan matricákkal, amik csak a műanyagot fedik, az érdeklődési köreimet nem, viszont megbékéltem vele, hogy nem itt fejezzem ki önmagam. A nyáron azt hittem, hogy tönkre fog menni, de nem, én annyira szere