Ugrás a fő tartalomra

Weekend summary.....

Ez aztán igazán hosszú hétvége annak ellenére, hogy csak két napos, mint bármelyik másik.
Pénteken végeztem a tanulással, nem mentem sehová, mert tudtam, hogy úgysem lesz időm és ezen a héten pénteken ismerkedési est lesz, azzal letudom egy időre a mozoghatnékomat a fotózással együtt.
Szóval pénteken tanultam, szombaton korán keltünk, Kaposvárra autóztunk. Odafelé olyan volt a hangulatom, mint egy emósnak. Egyik szeme sír, a másik meg haj, mondaná valaki, aki nem én vagyok. Kaposvár mostanában a mamát jelenti, ő pedig egy nagy kihívást. Egész nap ott voltunk náluk, és meglepően  normális volt. Csak egyszer próbálta telebeszélni a fejemet az általa megfelelőnek tartott gondolatokkal, de aztán beszélgettünk, elmondtam neki, hogyan képzelem el a jövőmet és a továbbtanulást, rájött, hogy nem érdemes ismételgetni valami olyasmit, amit nem fogok megvalósítani. Elég gyakran jut eszébe, hogy pálfordulásra ösztökéljen, azonban teljesen hiába, én már ilyen maradok. De ez most egészen jól végződött, nem vesztünk össze, nem emeltem fel a hangomat, ő pedig nem hagyott ott. Együtt sütöttünk és főztünk, sikerült egy olyan levest csinálnia, ami nagyon finom volt, és persze degeszre ettük magunkat, mert nála nincs olyan, hogy vége, ennyi; köszönöm, többet nem kérek. Semmi jele nem volt annak, hogy beteg. Egy ideig el is felejtettem. Aztán délután ültünk a padon, és beszélgetés közben a lábához kapott. Nagyon fáj neki. Sokszor. Azért ilyen ideges. Beszélt róla, hogy mi lesz, ha ő már nem lesz, és elkaptam anya pillantását. Láttam, hogy könnyes a szeme. Iszonyúan sajnáltam. Azt hiszem, most gyakrabban megyünk majd Kaposvárra. Aztán sokat nevettünk, mert a nevetés gyógyít. De nem is csak ezért, hanem mert ez egy ilyen nap volt. Szomorú és vidám. Sőt, ez az egész hétvége ilyen. Alig tudom összerendezni a fejemben a boldogságot a boldogtalansággal. Elbúcsúztunk. Késő délután még Kaposváron útba ejtettük a Corso-t egy kis shoppingolás céljából(először Libribe mentünk a húgomnak német tankönyvért, úgyhogy azért ez így nem teljesen pontos), hazafelé pedig az anyósülésen ülve beavatást nyertem az autónk működésébe. Most már akár el is tudnék vezetni egy Seatot elméletben. Anya már vezet egy ideje(kb. 25 éve:) és ráadásul régen tanár volt, úgyhogy igazán jól el tudta magyarázni a gázról le, kuplung, váltás kettesbe-problémát:) Most már értem, mit mutat a műszerfal sok világító szerkentyűje. Cserében én elmagyaráztam neki a Chrome működését. Kisegítjük egymást.
Egyébként mostanában jól kijövünk. Többet beszélgetünk és délutánonként elmegyünk ketten sétálni. Fél óra alatt sok dolog előkerül. Ez nekem így elég is. Amíg sétálunk, nem tudjuk egymást elkerülni, úgyhogy végül csak megbeszéljük az aktuális megbeszélni valót. És béke van. Vagy peace, kinek hogyan tetszik.
Ma későn keltem fel. Kilenckor. Mármint reggel kilenckor. Egy hét, és megyünk Németországba, először fogok repülni és most koncentrálok, nehogy lezuhanjunk, mert nem ízbe zuhannánk. Na nem mintha tudnék úszni....erről eszembe jutott ez a szám:
http://www.youtube.com/watch?v=ruqsgpOu-Ro
Rendet raktam mindenhol, ahol eszembe jutott. Többek között az asztalomon. A sarokban még harcoló német alakulatok is voltak, legalábbis anya mindig ezt mondja. Egyébként ez nem igaz. Még sosem találkoztam nácikkal a National Geographicon kívül. Eddig vártam valamire, tudomisén mire, de most rossz kedvem lett, ezért be is fejezem ezt az írást, mert egyre inkább lehangol. Nem jött be, amit terveztem. Még majd írok valamikor, csak nem most. Most megyek, felhangolom magam, ha már így sikerült lehangolódnom. Mondjuk listát készítek arról, amit el akarok vinni, vagy összepakolom a bőröndömet.
Auf Wiederlesen, ha egyáltalán van ilyen kifejezés.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Non muri, sed viri sunt praesidium oppidorum.

Nem a falak, a férfiak védik a várost.  Ez is latin, mint már megszokhattátok. De nem kell aggódni, annak, amit írok, nem sok köze lesz a hímekhez, ahogy nekem sem. Mármint nem vagyok homoszexuális, hogy finoman fogalmazzak. Csak egyszerűen....hosszú. Túl egyszerű és bonyolult egyben. Szóval azért pont ezt az idézetet választottam, mert régebben, amikor átkozottul jó kedvem volt, és éppen a suliból mentem a parasztelosztóba, csupa egykedvű és/vagy mogorva alakok jöttek velem szemben. Ez engem úgy elkedvetlenített, hogy szívesen megmondtam volna egy-két pacáknak, hogy húzza már szét a lepénylesőjét, mert elsötétedik az ég attól a búval festett ábrázatától. De aztán lassacskán rájöttem, hogy én sem vagyok egy smiley-miley, és számtalan nap perc telik el úgy, hogy nem mosolygok. De azért megpróbálom! Időnként....Néha.....Egyszer-egyszer........mindenesetre elég igazságtalan vagyok másokkal szemben, végtére is mi mosolyognivaló van azon, hogy eltörött a kezed, kirúgtak a munkahelyedről,

Absque pugna non est victoria

Küzdelem nélkül nincs győzelem. Aki beszélt velem az elmúlt egy hónapban, az többnyire értesült már arról, mivel küzdök jelenleg oly hevesen. Sőt most, hogy belegondolok, tulajdonképpen egyik sebesen képernyőre vetett firkálmányom aljára is bezsúfoltam röpke egy mondatban. A némettel hadakozom, mert ha győzök-és pedig én nem szoktam veszíteni, kivéve a már felsorolt esetekben- akkor a jövő évem viszonylag nyugis lesz. Megpróbálkozom megcsinálni mindent, amihez a Deutschnak csak köze van, na de persze csak közép szintű agyamhoz mérten középszinten. A nyelvvizsgából még vissza van az írásbeli, a szóbelim az megvan, tegnap tudtam meg...Nem, nem tettem ki határtalan örömömben facebookra. Igazából határtalan örömöm sem volt, mert apa mondta el egy kiadós szidás levezetése képpen, idézem: "ja, és egyébként megvan a nyelvvizsgád..." Na mindegy... Ami a további szabadidőmet illeti, igazán nem kell miattam aggódni, hogy esetleg megesz az unalom, mert még meg kéne írnom az édes-kese

Működési terv

Az életem király. Van ösztöndíjam, egy zöld albérletem, amit én fizetek, és ahonnan reggelente az egész Kőszegi-hegység látszik, és a naplemente is, van egy galambszaros erkélye, de az attól még egy erkély, és egy időre az enyém, és a lakásom tiszta, legfeljebb a kukát kellene kivinnem, mert túl kicsit vásároltam, és mindig előbb telik be, mint hogy kiélvezhetném az üres kuka látványát, viszont ugye illik a búzafű-zöld falamhoz. Az ágyam puha és a takaróhuzatom olyan csíkos, amilyenje a svédeknek és a Szombathelyhez hasonlóan hideg helyen élő embereknek illik hogy legyen, tehát vékony kék és fehér. A konyhaszekrényemben egy bontatlan és egy bontott Amaretti, és jut hely más édességeknek is, sőt valószínűleg pénzem is lesz, hogy pótoljam, ha elfogyott. Van egy laptopom teleragasztva olyan matricákkal, amik csak a műanyagot fedik, az érdeklődési köreimet nem, viszont megbékéltem vele, hogy nem itt fejezzem ki önmagam. A nyáron azt hittem, hogy tönkre fog menni, de nem, én annyira szere